Servis nefunkční klimatizace bez záruky

Kód: 2093
2 178 Kč 1 800 Kč bez DPH
Skladem

Provádíme servis nefunkčních (rozbitých) klimatizací a tepelných čerpadel. Máme k dispozici tým zkušených servisních techniků i kontaktů na firmy zastupující příslušné výrobce, pokud jde o zajištění náhradních dílů. 

Vzhledem k vytíženosti našich pracovníků preferujeme servis námi dodaných klimatizací a tepelných čerpadel.

Provádíme servis klimatizací Samsung, Panasonic, Daikin, Toshiba, LG a Sinclair.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Provádíme servis nefunkčních (rozbitých) klimatizací a tepelných čerpadel. Máme k dispozici tým zkušených servisních techniků i kontaktů na firmy zastupující příslušné výrobce, pokud jde o zajištění náhradních dílů. 

Vzhledem k vytíženosti našich pracovníků preferujeme servis námi dodaných klimatizací a tepelných čerpadel.

Provádíme servis klimatizací Samsung, Panasonic, Daikin, Toshiba, LG a Sinclair.

Cena výjezdu obsahuje základní diagnostiku klimatizace, identifikaci problému, specifikaci opravy, případně náhradního dílu, časově 1 - 2 hodiny práce servisního technika. 

Cena práce nad rámec diagnostiky servisního technika je kalkulována sazbou 650 Kč/hod.

Pokud bude možné odstranit problém přímo na místě, bude oprava provedena přímo během servisního zákroku (netěsnost chladícího okruhu, doplnění chladiva, nefunkční čerpadlo kondenzátu a pod. ...). Zákazník bude předem informován o ceně. Po provedené opravě podepíše zákazník protokol o spotřebovaném materiálu a provedených pracech. Ty mu budou následně fakturovány.

Oprava klimatizace přímo na místě během 1 servisního výjezdu bývá realizována v cca 85% výjezdů ! Oprava výměnou náhradního dílu bývá nejčastěji během záruční doby (tady zdarma) nebo je zapříčiněna nedostatečnou údržbou a zanedbaným čištěním klimatizace. 

Způsob platby bude dohodnut ještě před výjezdem při objednání servisu.

V případě nutnosti výměny náhradního dílu, bude servisní zákrok ukončen, následně zjištěna dostupnost a jeho cena včetně odhadu celkové ceny opravy.  Vše bude sděleno zákazníkovi, který ji musí odsouhlasit. Následně bude náhradní díl objednán a domluven další termín servisu.

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: